Wednesday, March 23, 2011

kenapa?!

bengangnye saya dengan budak tu tau semua nye dye je nama dye terpaksa dirahsiahkan
harapkanje pengawas tapi semua semua tak bleh harap orang suruh teman sekejap pown tak bleh SABAR JELAH!
tapi saya dah senraikan dye sebagai BF saja (dye bukan BFF lagi) ( bf bukan bermaksud boyfriend tapi best friend jer)
klu korang jadi saya korang akan remove dye dari BFF ke?
saya rasa memang nak removed tapi tak sampai hati !!
apa nak buat nie
tapi selepas balik dari KO-KO saya senyap and buat tak tau jer
sakit hati sebab dye layan saya macam kawan biase je
saya rasa kawan baik saya hanya lah ____ and ______ tapi dia orang dah pindah nak bua cam ner tapi zamaz sekarng dah odern picit sana picit sin selesai
resut ujiAN saya plak bleh tahan lah no bad

1 comment:

  1. saya bahasa kan diri saya dalam post nie sebab rasa macam lain bile guna perkataan aq

    ReplyDelete