Wednesday, January 19, 2011

MY FAMILY

hello,
sekarang nak citer pasal family plak ok.saya ade 4 org adik beradik termasuk saya ok.
and saya bersyukur kerana dikurniakan dua org ibu bapa yg sangat penyayang,permurah and memahami perasaan kanak-kanak yg sedang membesar.mama saya org perak and ayah saya plak org penang.jadi saya bertuah kerana mempunyai mama dan ayah yg berlainan tempat tinggal kerana saya dapat mengenali bahasa di perak dan di penang.bahasa penang dan perak sangat menarik.sekarang cerita tentang adik beradik saya plak ok.saya adalah anak pertama di dalam adik beradik saya jadi saya harus tunjuk contoh yg baik untuk adik beradik saya.kadang kadang susah jugak nak jadi anak pertama ni sebab nak kene mengalah heheheheh.sekarang ni citer pasal adik saya yg kedua plak ok.adik saya yg ke2 bernama mcfudz die berumur 9(2011) dia ini seorang yg tak cepat lupa,cepat marah and kadang happy lah jugak orgnye nie.sekarang adek saya yg ketiga plak ok.nama dia mcsafi die berumur 6(2011) tahun die ni sua bergaya,lemah lembut and kadang kedekut gak lah tapi insyaallah saya akan jadi kakak mithali ok hahahaha.sekarang adek saya yg bongsu plak ok nama dia ialah mcfarr die baru berumur 1 tahun(2011)ok die nie cepat ikut aper yg org buat die debab and kadang pandai mengamok and merajok tapi betapa hebatya kesabaran ibu bapa nie die org akan paham telatah anak2 die

No comments:

Post a Comment