Wednesday, January 19, 2011

BEST FRIEND FOREVER

hello,
tujuan saya membuat blog ini kerana say ingin meluahkan perasaan saya tentang 4 org sahabat karib.korg yg saya maksud kan itu ialh saya,afrina, arissa dan anisah.semasa kami darjah1 kami hanya lah sekadar kawan biasa.tapi setelah kami naik darjah 2 kami ialah kawan baik.tapi sayng semasa darjah dua salh seorang daripada kami telah meningggalkan sahbat baiknyya iaitu anisah.anisah terpaksa pindah keran ayanhnya mempunyai kerja disan jadi sekarang tinggal kami bertiga sahjalah.pada kami darjah tiga pula kami terima lagi satu berita buru yg ada salh seorang dari kami akan meninggalkan kami iaitu arissa.dai beritau kina semasa hendak sekolah kebangsaan tapi semsa dia beritau kami seperti tidak percaya yg arissa daripada kami akn meninggalkan kami tapi semasa dia beri tau say dan afrina yg dia kan berpindah pada tingkatan satu tapi ayah arissa telah mengambil keputusan untuk berpindah ketika akhir tahun 2010.semasa arissa meninggalakn saya kami berpeluk ddgn erat sekali saya seperti tak percaya yg arissa akan berpindah tapi tak apa kerna dia pindah tidak jauh dari rumah sya di berpindah di bangi.sekarang tinggal say dan afrina sahajalah tapi kami tidak dapat selau luangkan masa selalu keran afrina adalah seorang pengawas sekolah mana kala saya pula adalah seorang pengwas pusart sumber klu kami nak berjumpa hanya di sekolah agama tapi sekarang saya dan afrina telah mengambil keputusan untuk mengambil kawan baik yg baru iaitu NASRIQQ...

No comments:

Post a Comment